Tvorba responzivního webu

Responzivní web nebo responzivní internetové stránky jsou v poslední době často používané termíny. Možná si říkáte, proč byste měli také přistoupit na tuto módní záležitost a nechat si stránky upravit pro mobilní zařízení, když jste si doteď vystačili se stránkami „normálními“.

Uveďme si několik důvodů, proč je dnes NUTNOST mít stránky upraveny pro prohlížení v mobilu a tabletu:

 


Statistika

Tvorba responzivního webu

Jedním důvodem může být statistika. Zatímco v roce 2012 přistupovalo na internet z mobilu nebo tabletu pouhých 17 % uživatelů, v roce 2016 to bylo již 51,3 %! Dá se samozřejmě očekávat, že počet lidí, kteří odloží stolní počítač nebo notebook a pořídí si tablet nebo chytrý telefon bude narůstat.

Vyhledávání

Tvorba responzivního webu

Dalším důvodem může být Google. Ten již nějakou dobu při vyhledávání v mobilním zařízení uživatelům upřednostňuje stránky, které jsou pro mobilní zařízení přizpůsobené. Je tedy pravděpodobné, že i když jste mohli mít své stránky ve výsledcích umístěny hodně vysoko, při hledání na mobilu se propadají…


Vyšší zisk

Tvorba responzivního webu

V neposlední řadě se, prosím, zamyslete, proč jste si stránky v minulosti pořizovali – protože je mají všichni? Pro sebe, abyste se na ně dívali v kanceláři? Nebo proto, aby Vás zákazníci našli a vy jste vydělávali? S responzivním webem máte o více než 50 % vyšší šanci, že znásobíte svůj obrat… Investice se vrátí!

Zastaralost

Tvorba responzivního webu

Ještě jeden důvod? Tím může být to, že ony „normální“ stránky, tedy stránky dobře ovladatelné přes stolní počítač a notebook již dnes normální v žádném případě nejsou, opak je pravdou… Satromilci by si měli uvědomit, že budoucnost a návyky mladé generace se nadají změnit – musíme se jim přizpůsobit.